Menu
 
 
0318 - 210 210

Ik heb een vraag over

Bestelling annuleren

Wilt u de bestelling annuleren, neemt u dan contact op met onze klantenservice. Dit kan telefonisch, per chat of via e-mail. 

 

Is uw bestelling nog niet verstuurd, dan kunnen wij de bestelling direct annuleren. Als u nog niet betaald heeft, dan vervalt de factuur. Heeft u al wel betaald dan wordt het aankoopbedrag binnen 7 werkdagen teruggestort op uw rekening.

 

Is uw bestelling al verstuurd, dan kunnen wij de bestelling niet meer annuleren. In dit geval kunt u de bestelling weigeren aan de deur (mits het geen buspakket is). De bestelling wordt dan automatisch geretourneerd. Zodra wij de bestelling retour hebben ontvangen dan maken wij een creditfactuur. Heeft u nog niet betaald, dan komt de originele factuur te vervallen. Heeft u al wel betaald dan betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd.