Menu
 
 
0318 - 210 210

Ik heb een vraag over

Klachtenafhandeling

Heeft u een klacht, neemt u dan contact op met onze klantenservice. Dit kan telefonisch, per e-mail of via de chat. Wij vinden het erg belangrijk dat onze klanten tevreden zijn en zullen er daarom alles aan doen om uw klacht naar tevredenheid af te handelen. Daarnaast helpt uw klacht ons ook om na te gaan of wij onze dienstverlening kunnen verbeteren.

 

Als u vindt dat u niet juist bent behandeld door de medewerkers van Sneltoner.nl, als u niet tevreden bent over de afhandeling van uw aankoop via onze website of als u het niet eens bent met een aangeboden oplossing, dan kunt u hierover een klacht indienen. 

 

U kunt een klacht telefonisch, per e-mail of schriftelijk aan ons kenbaar maken. Wanneer u ervoor kiest om de klacht schriftelijk in te dienen dan kunt u de klacht insturen naar:

 

Sneltoner.nl

T.a.v. Klachtenafhandeling

Einsteinstraat 22

3902 HN Veenendaal

 

Zorg er altijd voor dat uw naam, adres, woonplaats, e-mailadres en handtekening vermeld staan op de brief. Staan deze gegevens niet vermeld dan kunnen wij de klacht niet in behandeling nemen.

 

Wij zullen binnen 14 dagen na het indienen van de klacht een uitspraak doen. 

 

Wij hebben het nog nooit meegemaakt maar mochten we er onderling echt niet uitkomen, dan kunt u de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel. Meer informatie vindt u op https://www.degeschillencommissie.nl/. De uitspraak van de Geschillencommissie is bindend. 


Tevens kunt u de klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR platform via https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.